BitTorrentTracker PerecTracker.org
BitTorrentTracker PerecTracker.org
    
Регистрация  ·  Вход
 
 · 
Забыли пароль?

  • Sir, You Are Being Hunted [RePack] [ENG/ENG] (v0.11.5583 (Alpha 9) (2013)

    Ответить на тему
     
    Автор Сообщение

    Columb

    Создавать темы 05-Май-2014 07:17

           

    [Цитировать]

    -Sir, You Are Being Hunted-Дата выхода: 19 августа 2013
    Жанр: Action (Shooter) / 3D / 1st Person / Stealth
    Разработчик: Big Robot Ltd
    Издательство: Big Robot Ltd
    Платформа: PC
    Тип издания: RePack
    Версия игры: 0.11.5583 (Alpha 9)
    Язык интерфейса: Английский
    Язык озвучки: Английский
    Таблэтка: Не требуется
    Системные требования:
    ⇛ Операционная система: Windows XP, Vista, 7, 8
    ⇛ Процессор: Intel 1.8 Ghz или аналогичный AMD
    ⇛ Оперативная память: 2ГБ
    ⇛ Видеокарта: 256 МБ
    ⇛ Звуковая карта: Совместимая с DirectX 9.0c
    ⇛ Свободное место на жестком диске: 500 МБ
    Описание:
    Sir, You Are Being Hunted - процедурногенерируемая FPS-песочница с элементами стелса и выживания. Попробуйте выжить когда на Вас охотятся роботы в твидовых костюмах (!). Выберите свой способ спасения - будьте жестоки и беспощадны или наоборот используйте обман, хитрость и скрытность. Sir, You Are Being Hunted - настоящее испытание Вашей храбрости!
    гра в жанре стелс-сурвайвал, рассказывающая об отчаянном выживании в жутковатом британском мире, где механические аристократы в качестве спорта охотятся на людей.
    Ваша задача – сбежать с архипелага, на котором вы оказались.
    А это означает - выживание, поиски разнообразных вещей (от мармелада и мёртвых кроликов до ружей и выпивки); бои, к которым надо подходить с умом; прятание и создавание хитроумных ловушек для роботов; а также собирание разбросанных фрагментов загадочной машины, на которой вы сможете добраться домой.-

    Список изменений:


    v0.11.5583 (Alpha 9):
    • Small fixes and tweaks.
    v0.11.5563 (Alpha 9):
    Changes
    • NEW - End sequence and credits. The closing voice-over and credit page now play before you get to your stats.
    • NEW - Tooltips on all items, plus roll-over instructions for inventory slots.
    • NEW - Fragment counter in inventory revamped to show fragment count per island, plus current location.
    • NEW - State indicators for bleeding, trapped, and starving.
    • Changed some textures and vegetation detail on Rural biome.
    • Major optimisation pass, up to 30% performance increase on some machines.
    Fixes
    • Walters' voice clips now no longer wait for each other to finish (so you don't miss any!)
    • Toy train can no longer fly into the sky on cliffs/slopes.
    • Opening inventory or map with control no longer conflicts with mouse and keyboard controls.
    • Landowner gets stuck less frequently.
    • Background music levels fixed.
    • Ruins stonework lightened.
    • Bog creature sounds don't last too long.
    • Flashlight no longer appears to be made of stone.
    v0.10.5462 (Alpha 8):
    Изменения:
    • Замковый биом.
    • Саундтрек (изменён регулятор звука в игре)
    • Новые меню, в том числе с фазаном.
    • Система перемещения пугала переработана.
    • Улучшен выбор маршрута Помещиком.
    • Звуки Шерифа изменены дабы улучшить реалистичность движений.
    Исправления:
    • Больше нельзя пройти над кучами мусора в индустриальном биоме.
    • Исправлена сетка генерации мира.
    • Исправлена информационное окно В/О при использования костра.
    • Здания пабов стали выше, чтобы избежать столкновения с ландшафтом.
    • Поле зрения бинокля изменено.
    • Контроллер переработан во всех ситуациях меню.
    • Исправлена ошибки мыши в меню.
    • Исправлены вылеты после убийства всадника.
    v0.9.5264 (Alpha 7):
    • Новый NPC - Землевладелец.
    • Поддержка контроллеров в меню.
    • Зажатие левого "Alt" позволит вам двигать головой независимо от тела, имитируя использование TrackIR.
    • Теперь изменён режим перемещения игрушечного поезда.
    • Улучшено боевое поведение машин.
    • Улучшенная система видения и преследования для роботов.
    Изменения в системе стелса:
    • Улучшена система поиска игрока роботами
    • Изменен способ охраны дверей ботами. Должно привести к повышению охраняемости зданий.
    • Быстрые кролики.
    • Производительность игры улучшена.
    • Слегка увеличилось число огоньков. Используйте их!
    • Собаки стали быстрее.
    Исправления:
    • Добавлена возможность ограничения FPS.
    • Объемы сейчас применяются правильно в экране меню.
    • Исправлено несколько предметов декорации.
    • Исправлены некоторые проблемы с зайцами.
    • Исправлена ошибка анимации морского монстра.
    • Скорректирован периметр стен для некоторых зданий.
    • Исправлены некоторые проблемы с пугалом.
    • Исправлена ошибка, когда сразу после генерации мира, игрок терял всё оборудование.
    v0.8.5106 (Alpha 6):
    Изменения:
    • Новый враг: Всадник.
    • Поддержка независимого движения головы с TrackIR.
    • Новая система настройки звука. Теперь вы сможете настраивать громкость для различных вещей отдельно.
    • Полная переработка анимаций для всех ботов.
    • Добавлена возможность очистить маркеры с карты. Наведите курсор мыши на маркер, чтобы увидеть вариант удаления.
    • Расстояние для исследования увеличивается.
    • Пересмотрена графика для NPC. Модели различных типов NPC теперь будут более проработанными и выглядеть значительно круче.
    • Снижение необходимого количества фрагментов для побега до 17 (обратите внимание: это будет влиять на финал игры!).
    • Вороны стали реагировать на шаги роботов.
    • Динамит стал на 100% липким. Теперь им легче уничтожать толпы роботов, просто приклеив его.
    • Радиус взрыва динамита увеличивается.
    • Перемещение FOV ползунка в параметрах игры.(изменение градуса зрения персонажа) Работает в режиме реального времени: можно увидеть изменения без необходимости выхода из меню.
    • Снижение шанса получить кровотечение.
    • Изменены некоторые боевые приёмы охотников, - после исправления ошибок роботы ведут себя в бою немного иначе.
    • Изменена система распределения лута.
    Исправления:
    • Исправлена ошибка, когда браконьер могли застрять в режиме ожидания.
    • Исправлена ошибка, когда помещики могли застрять на месте.
    • Исправлен некорректный угол дробовика на охотников.
    • Исправлена ошибка, когда робот во время болтовни может сломаться навсегда.
    • Исправлено несколько случаев, когда боты, охраняющие двери на некоторых зданиях могут застрять.
    • Исправлена проблема, когда собака при преследовании может дико мерцать.
    • Исправлена ошибка, когда мышь может зависнуть на окне смерти.
    • Исправлена ошибка, когда после смерти персонажа может замирать игра, а также исчезать сохранения.
    • Исправлена ошибка, когда смерть в то время как меню развернуто может сломать игру.
    • Исправлена ошибка, когда топор мог застрять в странных углах при смене оружия.
    • Исправлена серьезная проблема с логикой загрузки ботов. Роботы могут иногда иметь больше (или меньше) патронов, чем они должны, в результате они могут либо дополнительно стрелять(сюрприз!) или не выстрелить вообще (в бою это может даже привести к бесконечному позерству без единого выстрела).
    v0.7.5095 (Alpha 5 Fix):
    • Fixed issue where menus could end up overlapping chaotically if a certain combination of menu choices were made.
    v0.7.5091 (Alpha 5):
    Changes:
    • Axe impact logic totally reworked. Much easier to land a hit now.
    • NEW – Alarm Clock timer now settable with Right Mouse (default key).
    • NEW – Volume slider for overall game volume added.
    • NEW – Controller support for player control. Menus/Inventory still require mouse.
    • Scanner now creates noise AI can hear when turned on. You have been warned...
    • NEW – Pheasants. Can be shot and cooked. Startle easily.
    • NEW – Rabbits. Can be shot and cooked. Or just cuddled.*
    • NEW – AI 'State' indicators. Can be toggled on/off in Game Options. Show the current behavioural state of an AI. - This will be anathema to many, but we urge you to try them for a while if only to give us feedback. NOTE: "Used Indicators" will be logged on your stats even if you only have them on for a second.
    • Increased despawn timer to 500 seconds. You now have lots of time to find those bodies...
    • Reworked Cooking fire spawning. Fires may appear in slightly different positions than you are used to now.
    • New lootable items added to certain locations where previously there were none.
    • Axe Impact now creates noise AI can hear.
    • Pub origin lowered. No more huge step up into pub (was a trip hazard for the inebriated).
    • NEW – Wild mushroom gathering. Mushrooms now spawn and respawn periodically in certain locations on the ground.
    • NEW – Blunderbuss. New equippable item.
    • NEW – Poacher NPC.
    • Changed spawn logic for scarecrows to prevent them dropping on top of telepieces.
    • NEW – Professions. You can now select a Profession at the start of a new world. This defines your starting equipment and will be logged on your stats screen.
    • NEW – Added more infographic tooltip thingers.
    • Tweaked some loot distribution values.
    • Broken Shotgun/Blunderbus now labelled 'Junk' not 'Dubious'.
    • Some AI-hearable volumes for a number of items tweaked (bottles made a bit louder, etc).
    • Sundry tweaks to the “release schedule” for AI, bot state variables.
    • Reworked LOS scanning for more reliable cover detection in wooded areas.
    Fixes:
    • Fixed potential crash issue on Linux
    • Text for a number of books de-typoed.
    • Slag heaps in Industrial given foundations
    • 'Network Adapter/Hamachi bug' fixed
    • Can now use “Interact” key on a trap you are caught in to access pliers (previously had to open inventory with - “Inventory” key while looking at trap...
    • Fixed several issues with dog-pinning event. Can no longer kill dogs with axe while pinned, being pinned with a window open no longer breaks...
    • Fixed issue where bots fighting could shoot ravens off camera, throwing errors.
    • Fixed issue where LODed AI were trying to access deactivated objects.
    • Fixed issue with Trombone loot failing to spawn.
    • Fixed an issue where Bog Monster took forever to depsawn...
    • Fixed issue where Scarecrow loot not being saved could prevent a saved game from loading.
    • Fixed issue where dying did not always drop the camera to the ground.
    • LODing added to various elements that had non. Deployables, mushrooms, ragdolls etc...
    • Fixed serious issue with some object not blocking pathing grid during generation.
    • Fixed issue where bots could spawn inside chapels.
    • Fixed issue where bots could go off pathing grid and into water.
    • Fixed issue where scarecrows could tele-follow you into water.
    • Fixed issue where traps and other deployables could fall through bridges.
    • Clamped impact camera wobble to prevent crazy swinging when taking massive damage.
    • Fixed pixel lines on several textures (barbed wire, menus etc).
    v0.6.4860 (Alpha 4):
    • Fixed several issues,
    v0.6.4856 (Alpha 4):
    Changes:
    • Randomised starting Biome set
    • Guns now reload fully, rather than simply loading whatever was in the ammo clip (which may have only had 1 round left). Will now take additional round from other clips if available.
    • Slight loot tweak to pubs.
    • Bog creature attack intervals tweaked
    Fixes:
    • Fixed loading crashes on some Linux and OSX systems
    • Scarecrow Lootbox now take only (could deposit loot in his disappearing corpse!)
    • Maps now no longer maintain old makers between worlds
    • Jetties now have fewer ramps (attempt to fix vert limit which causes invisible jetties on some machines)
    • Tiny magenta log removed from back gardens...
    v0.6.4839 (Alpha 4):
    CHANGES
    • NEW – Balloon spotlight can now be shot out. Repairs after X time.
    • NEW - Industrial Biome
    • NEW – Scarecrow enemy type
    • NEW – Bog Creature enemy type
    • Inventory/Loot window positions reversed.
    • Scanner Range increased
    • Loot tables reworked
    • NEW – Loot items now have additional tooltip info. Items now colour-coded for quick reference.
    • Deployable/Throwable items no longer appended with nonsensical “with x rounds” tooltip.
    • Fires should now drop to terrain surface rather than appear buried or hovering...
    FIXES
    • Fixed binding issue with keys and drop down menus.
    • The “Use” key can now close the boat menu as well as open it...
    • NPC's now investigate 'continuous' sound sources (train, alarm clock, fires, squeaky signs) without freaking out when they get there...
    • Squire should no longer be found flying next to big tree in village centres.
    • Fixed issue with aiming accuracies not applying properly when zoomed.
    • Fixed an issue where bots could spawn in very close to your starting position and insta-murder you
    v0.5.4725:
    Changes:
    • NEW - 64-bit version automatically installs on Steam to appropriate OS.
    • Hunter Investigate and Searching State viewcones are reduced. Bots now have less peripheral vision when investigating stuff . This makes distraction more reliable, and bots also won't be able to see you out of their ears anymore...
    • NEW - Equipment Handling redesign. Slot-based equipment assignment.
    • NEW – Toy Train deployable.
    • NEW – Alarm Clock deployable.
    • NEW – Map Item. You can mark three waypoints on the map and they will show on your compass. Click on the map to set the markers. By defauly M is the map key.
    • NEW – Scanner Item. Guides you to nearby telepieces.
    • Compass now shows 180 degrees, not 360. Waypoints stack at edges if they go behind you.
    • Some bots have quit smoking.
    • NEW – Playable Trombone. Change the pitch of your warbling with the mouse scrollwheel.
    • Increased Inventory size by one column. Experimental to accommodate all the new kit.
    • NEW – Sir/Madam now receives a Visibility bonus during night hours.
    • NEW – Idling hunters can now drink tea, show off trophies to each other.
    • Camera no longer sways when crouched and static.
    • NEW - Dramatic skies. Or is that melodramatic?
    • Braver ravens. Less cowardly corvids.
    • NEW - Loads of new food and bric-a-brac items.
    • Loot tables totally redone from scratch. Will be a bit unbalanced this update.
    • NEW - Inter-bot combat. Occasional fisticuffs between bot factions.
    Fixes:
    • Fixed some Z fighting on House2 model
    • Cursor no longer locked to centre on end game stats screen.
    • Fixed issue where clicking Continue on non existant worlds could hang the game.
    • Fixed issue where you could charge up a megajump while in water.
    • Fixed issue where having anything other than Mouse 1 as your Drop Down menu button broke those menus...
    • Squire ragdoll doesn't start in T pose anymore.
    • Getting pinned by a dog now closes any open loot windows.
    • Fixed issue where leaning would stop you moving, but the Vis meter did not register the change in speed.
    • Leaning no longer rotates the moon.
    • Dying with a window open (reading a book/letter/tooltip) no longer messes up the death screen.
    • Fixed issue where falling into water delayed the fall damage until after you reached dry land.
    • Player Health/Vit stats are now displayed correctly when you change islands or load.
    • Fixed issue where graphics options were resetting on load for some users.
    • Pub sign pulled in a bit to stop clashing with some walls.
    • Attempted fix for centering issue in windowed mode on multi-monitor setups.
    • If you kill a dog just as it pins you, you should no longer remain pinned.
    • Telepieces now all have sound effect.
    • Trapped camera wobble now correct length
    • Squires no longer aggro when you collect a trap
    • Fixed serious glitch with Hunter sound investigation. Bots should now investigate sounds much more reliably.
    • Fixed missing foundations on Priory
    v0.4.4578:
    Changes:
    • Kill layer added.
    • Roadside furniture should no longer spawn in opposite pairs.
    • Pub sign needs oiling.
    • Streetlights shatter more pleasingly.
    • Several Bot audio detection functions reworked. Bot's should be easier to distract.
    • NEW - Simulation now fully paused when alt-tabbed.
    • Dog visor angled down slightly, less kerraazy bouncing.
    • Bots who are guarding an item will now go into a searching stateafter investigating noise. Previously would instantly return toguarding upon reaching the source of the sound...
    • Graphics are now set to High by deafult.
    • Balloon can no longer see through hard cover (buildings, trees). Can still see through concealment (grass, bushes).
    • NEW - Lean function. You can now lean (default Q/E). Leaning evengives a small cover bonus. Please report feedback on this.
    • Save slots now stamp the last time a save was modified, not when theworld was created.
    • Supermassive Screenshot dump now only 2x resolution (was 6x!). Nowsaves to a file with a timestamp.
    • NEW – Totally reworked keybinding system. You can now bind any key or mouse button to any action. Controller buttons will work too, but not axis atm.
    • Hunters now flee slightly slower. Slightly easier to hit a fleeing bot with the axe (axe still needs work however...).
    • Intro music volume reduced until we have proper sliders...
    • Squire buffed a little. Should be better at killing you when aggroed.
    Fixes:
    • Loading Regions (game hangs without loading) bug fixed. This was to do with an underlying Unity issue to do with network controllers apparently being referenced out of context. Should be fine and dandy now.
    • Killing dogs in Linux should no longer crash the game...
    • Fixed major issue where non-English system languages resulted in control issues. All non-English users would have been affected by this bug until now...
    • Empty weapons don't magically gain some ammo when reloading a scene.
    • Dog will now release you if killed while pinning.
    • Swimming while intoxicated should no longer remove water effect.
    • Fixed Screen flicker on resolution change.
    • Fixed several issues where pieces were spawning inside Village Centre objects. Still may be cases of pieces spawning in trees/sheds. Please report these if you find 'em.
    -

    Особенности РеПака:


    ⇛ Ничего не удалено/не перекодированно
    ⇛ Версия игры - 0.11.5583 (Alpha 9)
    ⇛ RePack by Ученик_77 (RG Games)
    -

    Установка :


    ⇛ Установить
    ⇛ Играть
    -

    Скриншоты:

    --
    Скачать .torrent

    Скачать торрент-файл бесплатно и на максимальной скорости!

    Как скачивать? · Что такое торрент? · Рейтинг и ограничения

    !ВНИМАНИЕ!
    Сайт не распространяет и не хранит электронные версии произведений, а занимается лишь лишь предоставлением доступа к создаваемому пользователями каталогу ссылок на торрент-файлы, которые содержат только списки хеш-сумм, убедительная просьба с жалобами обращаться напрямую к пользователю. Файлы для обмена на трекере предоставлены пользователями сайта, и администрация не несёт ответственности за их содержание. Просьба не заливать файлы, защищенные авторскими правами, а также файлы нелегального содержания!

    [Профиль] [ЛС]
    Показать сообщения:    
    Ответить на тему

    Текущее время: Сегодня, в 04:16

    Часовой пояс: GMT + 2



    Вы не можете начинать темы
    Вы не можете отвечать на сообщения
    Вы не можете редактировать свои сообщения
    Вы не можете удалять свои сообщения
    Вы не можете голосовать в опросах
    Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
    Вы не можете скачивать файлы